Työ käynnistyi brändin ytimen kiteyttämisellä ja bränditarinan rakentamisella. Pohdimme aluksi Pienen Ideapuodin Tanjan kanssa matkailijoiden toiveita ja tarpeita Pohjois-Karjalan matkailutarjontaa kohtaan. Sen jälkeen analysoimme hotellien vahvuuksia ja niiden synergioita sekä sanoitimme brändin ytimen. Nostimme esiin alueen upean ja uniikin luonnon, karjalaisen vieraanvaraisuuden, laadukkaat hotellit ja alueen vahvan perinnekulttuurin. Työn tuloksena syntyi nykykarjalaisen luksuksen käsite, joka jäi kaiken viestinnän pohjaksi ja otettiin myös mediassa hyvin vastaan. Pohjois-Karjalan Osuuskaupalla on alueellaan viisi hotellia: Original Sokos Hotel Kimmel ja Original Sokos Hotel Vaakuna Joensuussa, Break Sokos Hotel Koli ja Break Sokos Hotel Koli Kylä Kolilla sekä Break Sokos Hotel Bomba Nurmeksessa. Kaikki Pohjois-Karjalan Sokos Hotellit ovat saaneet runsaasti uuden brändikonseptin mukaista medianäkyvyyttä niin paikallisessa kuin valtakunnallisessakin mediassa, mittavimpana kolmen aukeaman juttu Kauppalehdessä kesällä 2023 sekä Kolin maisemahotellin katolla pidetyn Sibelius-konsertin esittäminen MTV:n iltauutisissa.

Kiinnostuitko?

Jos brändisi kaipaa uudistamista, ota yhteyttä! Toteutamme Pienen Ideapuodin kanssa vastaavia brändikonseptiprojekteja vahvalla ammattitaidolla.

Grymmin satujen kippari, viestintävelho & somekoutsi

Haluan auttaa asiakkaitani pääsemään eroon viestintäsilpusta ja löytämään viestinnän ilon.

Arna Grym